6 Mart 2010 Cumartesi

İlk Güncellememiz :)

Veeeeeeeeeee mısırlı ekmek tadında ilk güncellememiz ile karışınızdayız. Ne kadar mutluyum anlatamam. Arkadan bir sürü alkış sesleri duyuyorum şu anda. (Evet, kafayı yemiş de olabilirim.) Bir hafta boyunca uğraştık ve uğraştığımıza değdi ve Mahou Sensei Negima'nın ilk iki bölümünü çıkardık. Tabi ilk bölümün üç bölüm büyüklüğünde olduğunu da belirtelim. Bununla birlikte çeviri takımının ilk çevirisini de sizlere taktim etmiş olduk.

Biraz da çevirilerin nasıl olacağından söz etmek istiyorum. Şu anda görünürde 2 çevirmen 1 de düzenleme işiyle uğraşan arkadaş olmak üzere 3 kişiyiz. Tabi biz bu sayıyı 10 kişi civarına çıkarmak istiyoruz. Bende sizinle olmak istiyorum, yeterince artistim, bi oturdu mu en az 1 ekmek bitiririm, verilen görevleri zamanında yaparım diyorsanız orly-ceviri@hotmail.com 'u ekleyip bize ulaşabilirsiniz. Yaş olarak da sınır koymayı istemiyorum ama ciddiliğimizi göstermek için 17 yaş ve üzeri arkadaşların bize başvurmaları daha iyi olur. Ayrıca blabla* serisini çevirin, lütfen abi gibi önerilerinizi de dikkate alacağız. Son olarak da güncellemeleri hafta sonları yapmayı düşünüyoruz..
Kendinize iyi bakın, hepinize iyi haftalar diliyoruz. :)


Manga Güncellemesi:

Mahou Sensei Negima: 01-02

0 yorum:

Yorum Gönder