25 Nisan 2010 Pazar

İlham Böceklerim Nerede!



Veeeeeeeeee uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyiz. Bizi özlediğinizi biliyorum. Zaten bizi sevmeyenin ağzına yılan girsin..


Son güncellememizin üstünden baya bir zaman geçti, farkındayız... Ama işler planladığımız gibi gitmediği için elimizden birşey gelmedi. Benim ve Ozan'ın vizeleri olduğundan, güncelleyemedik. Yani demek istediğim... Par.. Özür... Anladınız siz... Her neyse bu hafta iki yeni eleman ekledik ekibimize.. Biri editleme işi ile ilgilenecek DarkThroNe™ ve çeviri işi için aLassea ekibimizde yerlerini aldılar. Daha sonra... Bu hafta benim için tatil gibiydi, çok eğlendim... Daha sonra Fable'ı keşvettim (Sağol Emre ) Bakalım... Başka diyecek bişeyim de yok galiba. Görüşmek üzere... demeyeceğim tabi ki... Bu hafta tam yedi bölüm manga ile karşınızdayız. 3 bölüm Negima ve 4 bölüm Alive!...

Alive, bu hafta hikaye'nin iyice oturması ile bizi bilgisayar başından kaldırtmadı, zaten yaptığım çevirileri de ard arda,
durmaksızın çevirdim. Dayanamadım üstüne 3 bölüm daha okudum. Sonra zar zor kendimi tutup istemeyerek Negima'ya yöneldim. Yine şeker kızlar kendilerince eğleniyor... Yani Negima iyi gidiyor diyebiliriz ecchi severler için. Bu arada Negima 280 küsür bölüm olduğunu hatırlatalım. Serinin daha hızlı ilerlemesi için çevirme rolünde ekibimize katılabilirsiniz. Evet, çok kalabalık bir grup olmak istiyoruz!

Daha yapacak çok işimiz var, daha yeni şeylerle karşınızda olacağız, tabi daha önce ilham böceklerimi bulmalıyım! Herkese iyi haftalar!


-Lightwave

Güncelleme:
Alive - The Final Evolution 04-07
Mahou Sensei Negima 04-06

0 yorum:

Yorum Gönder